En måned til julaften!

De siste dagene har det kommet masse snø her på Harestua, og det hjelper skikkelig på julestemningen! I morgen håper jeg å få tatt julekortbilder av barn og hund mens det ennå er snø. Jeg tipper bikkja kommer til å sørge for kaos, men kanskje jeg klarer å få tatt et bilde hvor alle tre ser i samme retning?

November drar seg mot slutten, og jeg har mye igjen på november-lista jeg laget for noen uker siden. Denne helga har jeg få planer, så forhåpentligvis får jeg krysset av noe. Jeg ble forresten ferdig med en søt juleroman i dag. Den skal jeg skrive om i morgen!

Spark, snø og hund
Nydelig snø på Harestua. (Men hund og spark gikk ikke overens, så full idyll var det ikke)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg