Desember

Harestua i desember
Nydelig desemberutsikt i gata vår. Den kan nytes uansett hvordan virussituasjonen ser ut.

Første desember var jeg så glad for at julemåneden er her! Men siden vi har fått omikron i adventskalenderen her i landet, er det mye av det jeg gleder meg til denne måneden som enten er avlyst – eller står i fare for å bli det. Denne helga skulle jeg vært i London med storesøster på førjulstur, med juleshopping i Oxford street og Afternoon Tea på selveste The Ritz. (Tidenes bursdagsgave fra min søster!! Har dere sett dokumentaren på TV hvor de pynter The Ritz til jul? Anbefales!!) Men, jeg er altså ikke i London. Jeg får leve med minnene fra forrige gang jeg var i London før jul. Søndag har jeg billetter til en julekonsert i Oslo. Den er ikke avlyst ennå, så jeg har et håp om at den vil finne sted. Men det ble jul i fjor, det blir jul i år også.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg