8 uker til julaften

I dag er det bare åtte uker til julaften. Og det høres lenge ut, men alle vet at det kommer til å gå skikkelig fort.

Hva har jeg gjort så langt:

  • Bestilt og fått julekort (Denne er jeg godt fornøyd med)
  • Begynt på julegavene (Men mangler en slags oversikt)
  • Smakt på årets kjøpepepperkaker, julebrus og bakt pepperkakemuffins (Det var godt)
  • Bestilt meg en ny adventsstake (Denne førjula blir det behov for litt ekstra lys, rett og slett)
  • Har lagt et julepuslespill med familien (Ble mye pusling i lunsjpausene på hjemmekontoret)
  • Har fått noen nye julebøker i hus (Det kommer en oversikt på bloggen etter hvert, det er så mange nye, fine julebøker i år!)
  • Sett nesten hele Hjem til jul på Netflix på nytt. (Gleder meg veldig til sesong to!)
  • Årets første snø har kommet (Den er borte nå, men det ble et døgn med tidlig julestemning)
vinterlandskap
Den første snøen er magisk. Nå venter jeg på resten!

Hva står på juleplanen fremover:

  • Pakke inn julegaver (sånn at jeg får oversikt over hva vi har, og hva vi mangler)
  • Begynne å se julefilmer, så jeg kan levere en strømmeguide her litt tidligere enn i fjor (I fjor ble den ikke ferdig før lille julaften, men da så jeg meg gjennom relativt mange timer dårlig julefilm på Netflix. Disse trenger jeg heldigvis ikke se på nytt i år.)
  • Begynne med juleverksted for ungene (det tar tid når de skal lage gaver og julekort selv, og med åtte besteforeldre er det greit å begynne tidlig)
  • Er det ikke på tide å smake på julegodteriet snart? (Når kommer skumnissene, tro?)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg