En uke til jul!

Nå er det noen dager siden jeg blogget sist – det har rett og slett vært en veldig hektisk uke! I går giftet mamma seg, og det gjorde at det ble mye å henge fingrene i denne uka. Jeg lover å dele noen bilder fra bryllupet etterhvert! 

Men – det er altså bare en liten uke til selveste julaften. Har det ikke gått ekstra fort i år? Her har treet kommet i fot i dag, så håper jeg vi rekker å pynte det i morgen kveld etter jobb. Treet er usedvanlig pent i år, passe høyt og veldig tett og fint. Gleder meg til å se hvordan det blir med pynt på. Denne uka er det ganske mye som skal skje for at den virkelige julefeiringa kan starte, men jeg har som mål om å komme i julehavn uten å stresse altfor mye de siste dagene. Det har lett for å bli sånn, men det er tullete. For jul blir det (nesten) uansett. Noen ting må på plass for at det skal bli jul for meg: 

  • Treet må pyntes (men her er vi jo godt i gang, siden det både er kjøpt og satt i fot)
  • Julegavene må pakkes inn og leveres 
  • Jeg må lage amerikanske cookies og marsipan
  • Julekortene må skrives og sendes
  • Vi må servere ribbe på julaften 
  • Tre nøtter til Askepott må stå på julaften

Dette bør jeg få til! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg