Jul til middag i dag

I dag har vi besøkt storesøster, og med oss i bagasjen hadde vi pinnekjøttet jeg kjøpte for en stund siden. Og bare for å si det, så var det HUN som dro frem juletallerkenene, altså. (Jeg elsker at familien min er like juleglad som meg. Med unntak av mannen min, men han lar seg rive med innimellom, heldigvis)

Selv om jeg har møtt noen få som synes det er “altfor tidlig å spise pinnekjøtt nå”, så sier de fleste; “åh, det hørtes godt ut”. Og DET var det. Nå ligger vi til fordøying i sofaen og gleder oss til mer deilig julemat i tiden som kommer fremover.   

4 kommentarer
    1. Camilla: Det har jeg erfaring med også… Spiste pinnekjøtt i sommer, det var superdigg. (En påsketradisjon med et vennepar som ble litt utsatt) Men funka fin-fint!! Og vi spiser alltid ribbe i påsken, er også veldig godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg