1. desember er kalendertid

Ingen jul uten adventskalendere. Mannen og jeg har tidligere hatt pakkekalender med 12 pakker til hver. I år følte jeg at det kom til å bli litt stress, og det var null problem å overtale mannen til å droppe kalenderen i år. Vi hadde heller ikke pakkekalender i fjor, men da hadde vi komplimentkalender, hvor vi skrev ned en fin ting til den andre hver dag i advent. På grunn av bryllupet (vi giftet oss 21.desember i fjor) rakk vi omtrent ikke å snakke sammen i desember, så da var det hyggelig med noen komplimenter, så vi ikke glemte hvorfor vi i det hele tatt skulle gifte oss…

Men tilbake til årets kalendere. Noe måtte vi ha (mente jeg). Junior får pakkekalender, og for meg og mannen har jeg funnet individuelle løsninger vi begge er godt fornøyde med. Jeg har dessuten planlagt en kalender til verdens beste kollega, som jeg mest sannsynlig ikke skal jobbe sammen med etter jul. Hun skal dermed få en epost hver dag frem til jul, med et hyggelig minne fra tiden vi har delt sammen. Kall det gjerne en slags minnebok i 24 deler. Håper hun setter pris på den. Hva slags kalender har du? 

1. Til sønnen 2. Til meg selv 3. Til mannen.   

2 kommentarer
    1. Camilla: Jeg satte på tallene selv. Synes det var gøy at jeg fant tall som matchet. Husker ikke helt hvor jeg kjøpte dem, men det kan ha vært på Søstrene Grene. Burde uansett være mulig å finne røde tall på type Tanum, Nille, Panduro el lign. Mannen var strålende fornøyd iallfall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg