Julestemning i Bergen

Jeg tror aldri jeg har sett Bergen så vakker som i dag! Selv om adventstaken fremdeles ligger i boden, har jeg hatt en fantastisk 1. søndag i advent. Maris julefavoritter 2008, 2009 og 2011 i bilen til svigermor (min egenbrente samling), kalkunlunsj hos en kamerat av Thomas og besøk på Julehuset på Bryggen. Gløggen jeg fikk av nissen ble prikken over i`en. Julehuset svarte til forventningene i år også, masse artig stæsj og som vanlig et par nye ornamenter til treet. På Flesland ble det pepperkakeformer med Kardemommebytema – både løven og tårnet til Tobias.  

Etter å ha feiret jul i ti varmegrader og storm i Bergen i fjor, var det utrolig flott å få en skikkelig julestemningshelg der nå. Magisk!

PS: Fire lapper og fire navn – gratulerer til Mari som vant pepperkakeformene! Det ble jeg ekstra glad for!

1 kommentar
    1. Heisann ! Fin blogg du har.
      Jeg har link konkurranse på bloggen min. En vinner blir trukket i morgen. Delta gjerne 🙂
      Add meg som venn om du vil så kan jeg følge deg fast!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg