Pepperkakebyen i Bergen

Jeg skal feire jul i Bergen i år – og dermed ble det et besøk til byens stolthet, nemlig Pepperkakebyen. Byen fikk jo mye oppmerksomhet i fjor da en vandal knuste pepperkakehusene rett før jul. Men i år har den fått stå i fred.

Et besøk på Julehuset ble det også, er jo alltid innom når jeg er i Bergen. Men dette var faktisk første gang jeg er der i nærheten av jul. Litt hyggeligere nå enn om sommeren, jeg må innrømme det!

Thomas har fått seg en julebrus å styrke seg på.

Også nisser må på do

Mummier av marshmallows!

Fryktløs pepperkakedame

Litt av byen. Skal det egentlig være Bergen??

Men det forklarer kanskje ikke Eiffeltårnet??

Min favoritt. Noen har vært stø med melisen, her…

Thomas sin favoritt..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg