Tre uker til julaften

Tre uker til julaften i dag!! Jeg har hatt to julete desemberdager, med julebord i går, og julekonsert i dag. Et veldig hyggelig julebord, og en fantastisk julekonsert med Adam Douglas i kveld. Som i fjor. Så mye bra julelyd! Bilal var gjest og sang blant annet Nordnorsk julesalme. Det var rett og slett utrolig stemningsfullt. Jeg elsker skikkelige gode julekonserter, julemusikk er jo min favorittmusikksjanger. Dessuten var det så fint å gå gjennom Oslo sent på kvelden med alle julelysene. I morgen skal jeg lese til en eksamen jeg skal ha på fredag. DET blir det ikke julestemning av.

Et nydelig tre rett ved Aker Brygge.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg