Tre uker til julaften

Og jeg kjenner at jeg begynner å bli liiiiittegranne stresset med tanke på alt jeg MÅ gjøre til jul, alt jeg BØR gjøre til jul – og ikke minst alt jeg HAR LYST TIL å gjøre til jul. Men, denne følelsen er jo også en slags juletradisjon! I helgen håper jeg det blir både juleverksted og oppstart av julebakst. Det blir bra.

Og i dag kom det endelig nok snø til at det går an å ake, så det ble et par friske timer ute i ettermiddag. Håper på mange flere slike kvelder i vinter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg