Tre ganger jeg tenkte på jul i dag:

  1. Da en kollega fortalte at han poster et julebilde på snap-storien sin hver dag frem til 1. desember. Vi ble snapvenner sporenstreks.
  2. Da jeg møtte pappa og kom på at han ikke har fått ønskelistene han har bedt om ennå…
  3. Da jeg fikk smake plommelikøren til en nabo, og den smakte skikkelig jul. Jeg liker egentlig ikke likør så godt, men denne var krydret med så mye julegreier at jeg likte den bare fordi den fikk meg til å tenke på jul. Dessuten ble den servert i et nydelig, julerødt glass.                                                                                                                                                                                                        Nå lurer jeg på hva morgendagen bringer av fine juletanker.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg