To uker til julaften…

…var i går. Og jammen ble det ikke litt julestemning, med snø på Harestua, og førjulsbesøk hos pappa og samboeren i Oslo. Selv er jeg faktisk ganske julestresset, akkurat det jeg hadde tenkt å ikke bli år! Men jeg synes dagene går så utrolig fort, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt jeg har lyst til (og det jeg føler jeg må gjøre, ikke minst). Det blir jo sånn her hvert år!

Så dere Erna Solberg sitt Facebook-innlegg i går? Hun har bedt folk svare på om de foretrekker pinnekjøtt eller ribbe, og “kjør debatt”. Og vet du, nesten alle som hadde svart da jeg kikket innom i går, etterlyste de 50 barna Erna og regjeringen har lovet å hente fra Moria før jul. “Jeg dropper gladelig årets juleribbe i bytte mot barna fra Moria”. Da ble jeg varm om hjertet.

For, det gjelder å puste med magen og holde fokus. Tross alt har jeg så mye å være glad og takknemlig for, at det ikke burde spille noen rolle om jeg rekker juleverksted med ungene eller å se The Holiday før jul i år (også). (Men jeg skal nok få til juleverksted altså….)

PS: Dagens beste julenyhet: Maria Mena og Trygve Skaug har sluppet den norske versjonen av Home for Christmas! Og den er NYDELIG!! (Dere finner den der dere hører på musikk) Når vi først er inne på juleanbefalinger, så elsker jeg de nye julesangene til Ingebjørg Bratland. Jula2010 er min favoritt! Har du hørt noen av disse?

Er det rart jeg fikk julestemning hos pappa i går? Han mangler et juleservise da, det skulle jeg kjøpt til ham hvis han hadde hatt plass!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg