To måneder til julaften!

Og det betyr at julebloggen sparkes i gang igjen. I år som tidligere år (det er en slags førjulstradisjon) har jeg lurt på om det er på tide å fase ut bloggen, men det er jo tiende år med juleblogg i år! Jeg kan ikke legge ned bloggen i jubileumsåret!? Så derfor blir det juleblogging om stort og smått i år også. Jeg har gledet meg veldig til å begynne å glede meg – fikk hjelp av et tidlig snøfall på Harestua i år, så nå er jeg klar for alt førjula har i vente. Og jeg har selvfølgelig snikstartet litt med å drikke to flasker julebrus, jeg har begynt å kjøpe julegaver, jeg har hørt litt på julemusikk (har fått en ny favoritt, anbefaling kommer en av de nærmeste dagene), jeg har planlagt årets julekonserter, og jeg har kjøpt julemagasiner. Min egen julekalender er også i boks, gitt. Så 24. oktober kommer ikke en dag for tidlig i år. Er du klar!?

Julepynt fra Illums bolighus
Hos Illums Bolighus på Glassmagasinet er jula (heldigvis) i gang.
4 kommentarer
    1. Så bra! Har ventet på årets bloggstart 😊
      Skal kose meg med julemagasinene så snart jeg har litt god tid, kanskje allerede i helga ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg