Snøsøstera på teater

“Gråter du, mamma!?” For en liten stund siden var jeg på førjulsteater med svigermor og ungene. Vi så Snøsøstera på Det norske teatret, og ja, jeg begynte å gråte – akkurat som da jeg leste boka for noen år tilbake. (Da måtte jeg faktisk sniklese ferdig etter at sønnen hadde sovnet, fordi jeg ikke klarte å vente…)

Teaterstykket er nytt av året, og altså basert på kalenderboka Snøsøsteren av Lisa Aisato og Maja Lunde. Utrolig fin scenografi, flinke skuespillere – og mange følelser. Barna mine er seks og ti år, og jeg tenker at stykket passer best for barn fra kanskje åtte år, på grunn av den litt tunge tematikken. Men også Sanna på seks likte det godt. Et nydelig teaterstykke som jeg anbefaler på det sterkeste. Kjempefint, var det!!

Jente og gutt i vinterklær
Snøsøstera: Julens fineste teateropplevelse? Foto: Eirik Malmø/Det Norske Teatret
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg