Ny kokebok i hylla

Tidligere i høst var jeg i kontakt med Kristine Ilstad, damen bak bloggen Det søte liv i forbindelse med en sak jeg jobbet med. Hun har nemlig gitt ut ny julekokebok i år, med intet mindre enn 200 oppskrifter på julebakst og juledesserter i alle varianter. Jeg spurte forlaget pent om et eksemplar til min lille juleblogg, så lykken var stor da den fine boka dumpet ned i postkassa forrige uke. Jeg pleier alltid å være veldig travel før jul, men noe sier meg at jeg får bedre tid i år, og at mer av tiden skal tilbringes hjemme. Det er på mange måter litt trist, for jeg elsker julekonserter, julemarkeder og juletreff med venner. Men, hvis jeg skal snu det til noe positivt, så kan det bety mer tid til julebakst. Kanskje jeg kan prøve noen nye slag i år? Jeg har markert oppskriftene i boken jeg kunne tenke meg å prøve, så får vi se hva det blir til!

PS: Og det er blitt november! Hurra!

Kokebok Det søte liv
200 juleoppskrifter mellom to permer der, altså.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg