Kjærlighet ved første blikk…

…var det da jeg så denne nydelige julekula gjennom vinduet til butikken Laura Ashley på vei til jobb. Den er nokså stor, og er pyntet med en brodert rosa blomst. Den er alldeles vidunderlig lekker, og nei, jeg klarte ikke å få forbi. Nå henger den i trollhasselgrenen min på stua, hvor den skal få spille hovedrollen denne jula. (Jeg har ikke begynt å pynte til jul, altså. Men jeg måtte bare henge den opp!)

Julekule med blomst
Noe for seg selv: Julekule kjøpt hos Laura Ashley i Universitetsgata i Oslo.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg