Julemarked på Harestua

I dag har jeg vært på et lite og skikkelig koselig julemarked på Gamleskolen her på Harestua. Der solgte de alt fra nips til egg til strikkevarer, og det er så hyggelig å gå rundt å kikke. Jeg kjøpte nye strikkevotter med elger på til meg selv, røde grytekluter til kjøkkenet og hjemmestrikka luer til ungene. Været i dag har vært helt nydelig, og gjorde sitt for stemningen. Nysnø, sol og et par minusgrader. Perfekt! I morgen er vi invitert på juleverksted i garasjen til en nabo, det blir bra. Jeg elsker bygda mi!

Ps: Så alle seks episodene av Hjem til jul på Netflix i kveld. FOR en fin serie!! Anbefales på det varmeste.

Julemarked på Gamleskolen på Harestua
Stabburet på Gamleskolen på Harestua
Koselig stemning på Harestua i dag
2 kommentarer
    1. Så ut som et kjempekoselig julemarked! 😊
      Jeg så også hele Hjem til jul – serien i går, og den var såååå bra 🤩
      Tror (ihvertfall håper) at det kommer en fortsettelse hvor vi får vite mer om hvordan det går med Johanne ☺️

      1. Åh, det hadde vært fint om vi fikk en fortsettelse. Ble bittelitt skuffet over slutten først, men nå tenker jeg at den var fin, fordi den gjorde at jeg satt igjen med litt andre ting fra filmen, samtidig som jeg vet at det går bra. På en måte. Forsøker å skrive kryptisk for å ikke spoile noe for andre… 🙂 Vi skulle egentlig bare se en episode eller to, men endte med å sluke hele, selvfølgelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg