Julaften, jo!

Dagen i går var litt rar. Jeg gikk og ventet på julestemningen, og kjente meg stresset over at desember har gått så fort og at jeg ikke har rukket å gjøre alt jeg har hatt lyst til. Det var også tøffere for julestemningen å stå over Kvelden før kvelden enn jeg hadde trodd, men jeg klarte det. (Krysser fingrene for at de bytter programleder neste år så jeg kan se på igjen) Heldigvis fikk jeg meg en gåtur med noen koselige nabodamer – i mørket, og med gløgg, kaker og eggelikør i sekken. Det var utrolig koselig og stemningsfullt; kanskje vi har startet en ny tradisjon?

La meg som vanlig altfor sent. Heldigvis sov ungene til halv sju og ikke halv seks som i fjor (hurra!). Og vet du, da jeg våknet, så var julestemningen der! Blide barn, fulle strømper, jul på TV og nesten det beste av alt – det snør ute! Så nå tror jeg jammen meg at det snart er jul på ordentlig. God jul til dere, og takk for følget!!

Juletre med turkis pynt
Årets juletre
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg