Jul på Hadeland Glassverk

Lørdag hadde Hadeland Glassverk sin juleåpning, og siden jeg bor i nærheten (og hadde besøk av svigermor) ble det jentetur til Jevnaker. Alle butikkene var pyntet pent til jul, og jeg gleder meg til å kjøre forbi i mørket så jeg får se årets julebelysning. Mine favorittbutikker er Interiørhuset (lekre klær), Kramboden (godteri og nips), Hødvinghallen (øl, mat, serviser og alt du trenger til kjøkkenet) og Fabrikkutsalget (glassvarer til gode priser). Årets juleutsalg er i år i Glasshytta, og der var det som vanlig utrolig mange lekre kuler og annen juletrepynt. Vi fikk med oss korsang på torget og en pause på Vaffelhuset. Ungene fikk hver sin hund til å henge på juletreet, og jeg kjøpte et glitrende rådyr til treet i stua. Jeg tror kanskje det må bli en tur tilbake hit før jul, men jeg får se hva jeg rekker. Det er i hvertfall superkoselig på Hadeland Glassverk før jul – en tur hit anbefales virkelig!

Rødt hus med fuglenek og roser

Jenteed juletrepyny
Favoritt: Datter (6) falt for denne fine hunden.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg