Jul i København

De siste to dagene har jeg vært på jobbtur i Danmark (heldige meg!!) Programmet er tett, men i går hadde vi litt ledig tid, og jammen har de ikke pyntet til jul i mange butikker her allerede. Vindusutstillingen på Illums bolighus var som vanlig superlekker, og inne hadde de så mye fin julepynt! *Stjerner i øynene*.

Jeg rakk også innom en butikk som heter Det gamle Apotek – masse fint julestæsj der. Stort sett holder det å kikke, jeg kjøpte bare noen koselige juleservietter. I kveld håper jeg å finne et par julegaver på flyplassen på vei hjem.

Bord med mye julepynt
Illums bolighus: Masse lekker julepynt i år også!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg