Hva er egentlig julepynt?

Da det var nøyaktig en måned til julaften, pyntet vi juletreet på pauserommet på Historisk museum. Og siden jeg jobber for Vikingtidsmuseet som skal åpne på Bygdøy om noen år, måtte mitt bidrag til pynten være viking-relatert.

Ved hjelp av Internett fant jeg og sønnen min disse Hama perle vikingene, og på en sykedag laget vi en hver. Ble de ikke fine? Og jeg synes de er skikkelig julete, helt uten grunn, bare fordi de henger på et juletre.

Jeg har lyst til å perle en viking til. Det var en veldig søt type med lite hår og hjelmen i hånda som hadde gjort seg på treet. Kanskje til neste år!

Hama perler viking
Alt finnes på Internett! Også denne søte vikingen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg