God jul!

Så var det jul igjen! Julaften kom brått på meg i år også, men juletreet er oppe, det er snart pakker under treet, ribba er i ovnen – og ute snør det nydelig.

Jeg er veldig glad i morgenen på julaften – det pleier å være et av høydepunktene mine fra jula. (Og er det lov å si at det er ganske deilig at ungene er blitt så store at dagen starter ca åtte og ikke seks?)

Juletre
Er godt fornøyd med årets juletre. Snart skal det noen flere pakker under treet – jeg gleder meg til å gi, men det er et par jeg er spent på å pakke opp også…

 

I strømpene lå det matchende julepysjamaser, til alles glede (kanskje med unntak av far i huset, men han vil ikke være en party-pooper, så han tok den selvfølgelig på) Vi har sett siste episode av Snøfall (og jeg begynte selvfølgelig å gråte selv om jeg bare har sett første og siste episode av årets sesong), finalen av 24-stjerners julekalender og spist godteri fra strømpa. Jeg var ekstra heldig og fikk en splitter ny isskrape til bilen, så denne jula har allerede levert 😉 (Trengte det, altså)

Nå skal jeg gå en tur for å lufte meg selv, hund og sønn – og etterpå er det bare resten igjen! Elendig frekvens på årets juleblogging, men kanskje blir det bedre neste år? Nå er det uansett JUL!

Med Askepott på TV kom julefølelsen, og jammen meg ble ikke dette rare forholdet etablert også i år!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg