God jul – og årets juletre

Altså, det har gått altfor fort – og jeg rakk ikke alt jeg skulle i år heller. Men nå er ribba i ovnen, og Tre nøtter til Askepott på skjermen (“Nå er det mamma som skal bestemme hva vi skal se på!!”) – og det føles som julaften. Ute er det verdens vakreste julevær, femten kalde grader og strålende sol. Så selv om jeg egentlig ikke har tid, så skal jeg gå meg en bitteliten tur for å få litt dagslys.

Gate i vintersol
Nydelig julevær i gata mi!

Jeg vil takke for følget – så vil tiden (og de som bestemmer i blogg.no) vise om jeg er tilbake neste år.

Riktig, riktig god jul!!

Juletre med pynt i gull og turkis
Årets juletre, det måtte bli ekte tre i år også.
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg