Fem uker til julaften

Bare fem uker til julaften, folkens! Jeg var overbevist om at det var seks uker igjen, så det kom litt overraskende på meg at det bare var fem da jeg fikk telt over..

I dag har jeg pakket inn noen julegaver, og vi har sett nesten hele Tre nøtter til Askepott (den norske). Resten skal vi se i morgen. Jeg begynte også å vaske vinduer, men vindusvaskeren gikk tom for batteri halvveis, og jeg har rotet bort laderen (så lenge er det siden jeg vasket vinduer sist). Spent på om jeg finner laderen før jul..

I morgen var det egentlig meldt snø, men dessverre kommer den ikke før til uka. Ungene gleder seg! Heldigvis fikk de skrapet sammen nok snø til en snømann på besøk hos bestemor onsdag.

Snømann
Bildet heter “Snømann og hund”

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg