En julekalender jeg gleder meg til

NRK byr i år på 24 stjerners julekalender, hvor 24 kjente fjes konkurrerer i juleaktiviteter. Det høres morsomt ut, og deltakerlista består av en ganske mangfoldig bukett med folk; alt fra politiker Olaug Bollestad til komikere og influencere. Gøy med noe nytt – så dette gleder jeg meg til!

NRK viser de aller fleste av sine gamle kalendere i år også, så har du en favoritt er det muligheter for gjensyn i appen. Sanna (6) gleder seg til Jul i Svingen – den er jo superkoselig. (Selv om jeg irriterer meg over Marvin hvert år. .) Snøfall skal vi også se. Hvilken er din favoritt?

Fotomontasje fra NRK
24 kjente ansikter skal konkurrere i flere av julestrias utfordringer i det nye programmet 24-stjerners julekalender. Foto: Julia Naglestad
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg