Årets første snø!

Den har jeg ventet på! Første snøfall pleier å komme på Harestua i løpet av oktober, så jeg har ventet en stund. Det er umulig å ikke bli glad for de første fnuggene, de gir julestemning – og næring til drømmen om en stabil, snørik vinter til glede for både barn og voksne. (Jeg vet at vinteren er meldt å bli det helt motsatte – mild og ustabil – men foreløpig håper jeg!)

Spilleliste for dagen:

  • Anne Grethe Preus: Når himmelen faller ned
  • Trygve Skaug:  Var det snø
  • Laleh: Snö
  • Sarah McLachland: Let it snow
  • Otis Redding: White Christmas
Tre med snø
Snø: Min snø var det for lite av til å kunne fotograferes godt, så dette bildet er fra Unsplash.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg