Afternoon Tea på The Ritz i London

Har du sett TV-programmet som viser hvordan, i løpet av en hektisk natt, The Ritz i London pyntes til jul?
Det har storesøster, noe som var bakgrunnen for en av tidenes flotteste bursdagsgaver – tur til London og jule-Afternoon Tea på The Ritz.

Jeg fikk gaven i 2020, vi prøvde å reise i 2021, men måtte vente til i år. Og denne ettermiddagen har jeg rett og slett hatt en aldeles fantastisk førjulsopplevelse, som nesten er vanskelig å beskrive med ord. Men jeg må prøve.

The Ritz er pyntet overdådig, men stilig. I resepsjonen står et usannsynlig stort juletre, ekte – og hentet fra egen juletreskog, pyntet med klassisk julepynt og mange overraskelser. Speilsalen er dekket med hvite duker, vi ble servert champagne, sølvkanner med te, etasjefat med smørbrød, scones og nydelige kaker – i magiske omgivelser. Servicen er av en annen verden (nesten så jeg blir ukomfortabel, men prøvde late som om jeg er vant til at noen hjelper meg å helle te) Og når vi tenkte det ikke kunne bli mer julete, så er det jammen meg et kor som dukker opp og begynner å synge julesanger!

Det hele var utrolig flott, og jeg føler meg så priviligert som har fått lov til å oppleve dette! Jeg skal huske det resten av livet.

Juletre på The Ritz I London
Tenk at dette er et ekte juletre og at The Ritz har egen juletreskog!
Afternoon Tea på The Ritz i London
Verdens beste storesøster, meg og en av av livets fineste førjulsopplevelser.
Afternoon tea på The Ritz
Te i sølvkanne er skikkelig luksus – og superlekkert!
Ingenting gir julestemning som et lite juletre…
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg