8 minutter igjen…

…til midnatt når jeg begynner å skrive dette – og rakk altså å henge opp kalenderen til ungene i år også. Er lykkelig for at de har gått med på å få pakke annenhver dag, prosessen føltes litt mindre overveldende i år! Er godt fornøyd med årets kalender, selv om pakkene kunne vært penere og snorene rettere. (Men bestemor ville vært stolt av meg – alle pakkene er pakket inn i gjenbrukspapir jeg har spart på. Og liker at de får ulikt papir)

Kalenderen er brodert av Kristin, ungenes bonusbestemor. Tenk så mye jobb som ligger bak! Takknemlig for det.

Og rampenissen flytter visst inn her i år også (dessverre, jeg synes det er mest mas, egentlig. Er det lov å si det??) Akkurat nå ligger han i en konvolutt utenfor døra med barnas navn på. Lov å håpe at de ikke finner ham..? 😉

Tenk at det er 1.desember om ett minutt!! Natta!

Julekalender med pakker
Hjemmelaget – på godt og vondt.
2 kommentarer
    1. Jeg er lei meg for at Rampenissen ikke var oppfunnet når jeg hadde barn. Hadde gladelig byttet ut de 72 pakkene mot å finne på 24 rampestreker. Det hadde jeg virkelig kost meg med og laget utrolig mye morsomt.

      1. Ja, det er et artig konsept man kan gjøre mye eller lite ut av, alt ettersom. Og det er morsomt å finne rampestreker som er tilpasset ungenes alder, så kan strekene utvikle seg litt med årene. Fredag fant barna tannbørstene sine frosset fast i en diger isklump i fryseren, slo an oss dem begge. (Men det var et svare strev å få tint dem igjen i tide til skolestart….)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg