7 uker til julaften

Nedtellingen fortsetter… i dag er det nemlig bare syv uker til julaften! Denne uka har jeg lært meg et nytt ord, nemlig novent. Det er satt sammen av november og advent, og er et fantastisk ord for å beskrive denne ventetida før ventetida. Det var nytt for meg, men et ord jeg åpenbart har manglet i vokabularet mitt. Kanskje jeg burde ha en noventkalender for å telle ned til advent..?

Energidrikk med julesmak
Julefreak drikker ikke energidrikker, men siden denne skal smake juleeple, så måtte jeg prøve. Takk til Hanne Mari som donerte en smaksprøve. Jeg må innrømme at jeg nok kommer til å holde meg til julebrus og te for å holde energien oppe frem til jul, men den smakte faktisk litt som røde epler.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg