7 uker til jul

I dag er det syv uker til julaften! Etter å ha tilbragt store deler av formiddagen med å lese om USA-valg og korona-tiltak, måtte det en liten julehandel til for å balansere. (Det er mye hyggeligere!) Det ble kveld, og det var perfekt, for da er det veldig lite folk i butikkene. Trygt og fint! Og ja, jeg begynner tidlig, men det ER godt med alt som er gjort.

Dagens julerunde:

Hageland: De kaller seg juleland, og hadde utrolig mye fin pynt å velge mellom! Jeg hadde sett noen sennepsgule kuler i fløyel jeg ville ha, men de hadde de ikke inne i butikken. Det var litt leit. Men, en svibel, en potte og en slags lenke fikk bli med hjem. Og hadde jeg ikke hatt et tonn med juletrepynt i boden, så kunne jeg brukt mye penger her!

 

Nille: Her har de mye greier! Nå har de blant annet bakeutstyr og utendørsbelysning på salg, så da ble det både kjevle med mønster og flere små led-lyslenker til å pynte med foran døren. Et par kalendergaver og noen røde kubbelys ble det også.

 

Europris: Julesåpe og juleservietter i boks! Og fire store sjokoladeplater som på ingen måte kommer til å vare til jul…

 

Det er ikke så mye nytt jeg trenger til jul, men det er likevel så hyggelig å se på alle julegreiene i butikkene nå. Det er en fest både for øyet og for julesjelen.

Jul hos Hageland
Nydelig julestemning hos Hageland i dag.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg