5 uker til jul!

Nedtellingen fortsetter – skrev jeg ikke akkurat at det var seks uker til jul? Vel, nå er det bare fem. Jeg har begynt å pakke inn julegaver, siden noen skal sendes til Bergen med svigermor, og da må de være klare i god tid. Foreløpig har jeg pakket julegaver mens jeg egentlig burde sove, men det er vel også en slags juletradisjon. Jeg har også rukket å se en julefilm på Netflix, Let it snow. Det skal jeg komme tilbake til i et senere innlegg. Apropos Netflix, denne gleder jeg meg til: Hjem til jul kommer 5.desember. Synes traileren ser lovende ut, jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg