4 uker til julaften

Kjapt innpå for å rapportere om at det kun er fire uker til julaften i dag! Herfra er det (nesten) bare kos. Og litt stress. I kveld har jeg sett en halv julefilm. Jeg har planer om å se alle julefilmene på Netflix, slik at jeg kan rangere dem for dere… Jeg tror nemlig ikke det er alle du trenger å se, og jeg har tenkt til å finne ut hvilke. Har et par kandidater allerede, det var en grunn til at jeg bare orket en halv i kveld. Rapport kommer, forhåpentligvis ganske tidlig i desember. Til neste gang; Keep calm and prepare for Christmas.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg