1.desember

Hurra for 1. desember! Jeg gleder meg til jul hele november, men det er klart – desember er den ordentlige julemåneden. Og jeg sier som jeg pleier å si; synes november gikk fort, jeg!! 

Dagen har jeg tilbragt på julemarked på Bærums Verk. Der har jeg aldri vært før, så det var stor stas! Mange fine butikker, koselige boder, en veldig lekker interiørbutikk og flotte omgivelser. Jeg tror det er enda finere der med litt snø, men det var koselig uansett. Hyggelig selskap av Inger-Lise og datteren hadde jeg og. 

En fin-fin start på desember! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg