Årets beste julebrus

Fordelen med å være en uttalt Julefreak, sånn som meg, er at jeg får være med på artige, julerelaterte oppdrag. Onsdag fikk jeg være med å teste julebrus med Side2, og selv om det høres ganske fantastisk ut, må jeg si at det krevde sin julekvinne å smake på 20 ulike typer julebrus! Jeg endte med hodepine og pels på tenna, men har nå full oversikt over hvilken julebrus som er verdt å sette på julens festbord. 

Oppsummert av meg:

– Brun julebrus er best, og den fra EC Dahl er hakket foran Hamar og Lillehammer Bryggeri på smak.

– Av rød julebrus likte jeg den fra Grans best. 

– De sukkerfrie julebrusene smaker ca INGENTING. 

– Du bør ikke smake på 20 julebrus på halvannen time. 

Hvilken er din favoritt?

 

Hele testen finner dere her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg