Fire uker til julaften

Jepp, fire uker igjen til julaften. Jeg har fremdeles ikke fått bestilt julekort (!), men er litt nærmere på julegavene. Kommende helg skal jeg på julemarked på Bærums Verk for aller første gang – DET gleder jeg meg til! Og søndag er det selveste første søndag i advent med fakkeltog og julegrantenning på samfunnshuset. Mye å glede seg til!  

Tror jeg må begynne å skrive lister for å huske alt jeg må huske til jul. Jeg er kanskje litt sprø som skriver lister over veldig mye, men jeg er ikke alene. Innlegget mitt om 30 lister du trenger til jul var nemlig det mest leste innlegget mitt i 2016… God førjulsuke! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg