En måned til julaften!

Bare en liten måned til selveste julaften! Og dette er jo årets koseligste måned. Jeg gleder meg over alt det hyggelige som er i vente frem mot jul. Litt jobb blir det også, kakene baker seg jo ikke sjøl! Men det skal jeg prøve å kose meg med. Julestress er ganske dumt. Erfaringen er at det blir jul hvert år uansett 🙂 (Så får vi se hvordan jeg lykkes med de ikke-julestressgreiene…) God førjulshelg til dere! 

(Bildet er tatt på John Lewis i London litt tidligere i måneden)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg