Gratis juleinspirasjon fra favorittbladene dine!

Som jeg har nevnt tidligere, jobber jeg med en app som heter Min, hvor vi samler magasininnhold fra mange av de største bladene i Norge. Det er egentlig en betalingstjeneste, MEN i dag har vi gjort alle artiklene våre om jul gratis (ikke tilfeldig når det er jeg som jobber med den….), sånn at vi kan få vist frem den flotte appen vår til flere!

Alt du trenger å gjøre er å laste ned appen Min (mulig du må søke på Min og Egmont i AppStore), velge interesser – og trykke på fanen som heter “Alt om jul”. Der finner du nesten 200 gratis artikler om julemat, flotte julehjem, ting du kan gjøre med barna, julemarkeder du bør besøke etc. Og det fylles på med nye artikler hver eneste dag.

Et eldorado for en julefreak!!  (Artiklene er hentet fra blader som Kamille, Rom123, Bonytt, Boligdrøm, Lev Landlig, Norsk Ukeblad, Maison Mat og Vin, Det Nye med flere) 

God jul!! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg