Fem uker til julaften!!

Ohlala, hvor blir tiden av? Heldigvis begynner jeg å nærme meg ferdig med julegavene, det er en god følelse. Men, jeg har fremdeles ikke bestilt julekort, og det stresser meg litt. Vel, plan for denne uka! Til helgen blir det nok en skikkelig julehelg – lørdag skal jeg på Jul på historiske Hadeland (skal skrive mer om det en annen dag), og søndag skal jeg på Love Actually filmkonsert i Konserthuset, som jeg var i fjor. I år skal jeg dra med storesøster, håper hun liker det også. 

Ønsker dere nok en fin førsjulsuke! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg