Dette er de aller beste kjøpepepperkakene!

Fredag kunne en kollega by på økologiske pepperkaker fra Skåne. Kjøpt på Godt Brød. Og vi kåret dem umiddelbart til verdens beste kjøpepepperkaker! De var så gode, at jeg måtte kjøpe med meg en helt egen boks hjem. Jeg er ikke så fan av kjøpepepperkaker, men disse var rett og slett utrolig smakfulle. De smaker både krydder og ekte meierismør, og er knasende tynne og sprø – nam! Eller som min kollega sa det;

– Det er som om smørnissen har sleiket meg på innsiden av munnhulen.

Det får stå for hans regning. Men jeg skjønner hva han mener, for smaken av ekte smør kan man ikke fake seg til. Dette er en ny favoritt!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg