Jul på Liberty, London

Jeg har aldri gått inn på Liberty før, men har vært fascinert av den bygningen hver gang jeg har gått forbi. Den ligger i en sidegate til Regent Street, Great Marlborough Street, og selv om jeg trodde den var skikkelig gammel, er den bare fra 1924. Men bygningen i Tudor-stil, bygget av gammelt skipstømmer, skiller seg kraftig ut, og jeg synes det er gøy med et annerledes varehus. Små rom, og mørkt tømmer under lavt tak – og nokså stive priser. Men her er det så pent at det holder massevis å bare kikke på selve bygget. En staselig juleavdeling har de også, og her var det så mye lekkert! Jeg klarte å holde meg i skinnet, men det var flere ting som fristet. Liberty er absolutt verdt et besøk om du er i London!      

 

 

4 kommentarer
    1. Veldig julestemning, men har faktisk aldri fått med meg noe pynt hjem derifra. Føler at enten er det ikke verdt prisen, eller så er det så skjørt at det ville endt hjemme i hundre deler 🙂

    2. Lilli: Jeg bar pynten i håndbagasjen, som jeg alltid gjør. Og det gikk bra! Noe er litt dyrt, men jeg liker å ha julepynt fra ulike reiser jeg har vært på, det skaper gode minner når jeg kan henge dem på treet år etter år! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg