Julebloggen 2018 er herved åpnet!

Ok, så har jeg vurdert å slutte med julebloggen. Men så klarer jeg liksom ikke det, fordi det er så koselig! (Og alle som kjenner meg vet at jeg elsker det som er koselig!) Jeg får lov til å skrive masse om jul, jeg får et spark bak til å gjøre julete ting, og jeg får telle ned på en hyggelig måte sammen med andre julefreaks. Og siden jeg også i år har fått flere henvendelser om når bloggen kommer tilbake (det er lov å kalle det “flere” hvis det er to, sant?), så ble det blogg i år også! 

Og selvfølgelig starter jeg i dag, på selveste to måneder igjen til julaften-dagen. Dagen har, tradisjonen tro, blitt markert på jobb med andre juleglade kolleger. Jeg og min favorittkollega Inger-Lise pimpet et møterom, og laget “Åpent julekontor” med julemusikk, gløgg, klementiner, hjemmelagde julekaker, pepperkaker, marsipan og kremtopper (som jeg mener hører julen til, men noen mente de faktisk kan spises hele året. Snodig.) Det var superkoselig, og jeg la selvfølgelig ikke merke til de som gikk forbi møterommet, kikket inn og ristet på hodet. Når man starter så tidlig som jeg, så gjelder det å omgi seg med de rette folka! 

God førjulsstart, folkens! 

(Og jeg vet at bildet ikke er all verdens, men vi var så ivrige etter å begynne å spise at det var det jeg fikk til) 

6 kommentarer
    1. Jeg er en anonym julefreak som lever ut julomanien min gjennom bloggen din. Asså, jeg sjekker bloggen din hver dag for nye innlegg fra 24. oktober til julaften. Og det har jeg gjort siden du begynte å juleblogge. Please ikke stopp, for da vet jeg ikke hvor jeg skal få julefiksen min.

    2. Haha, det er godt å høre, jeg følte kanskje jeg var litt intens 😀 Jeg vet ikke om det er åpent for blogginnleggforslag, men jeg tillater meg å ønske meg følgende:
      * mer påfuglrelatert innhold
      * enda mer påfuglrelatert innhold
      * anmeldelse av Nøtteknekkeren og de fire kongerikene
      * forslag til gode juleformingsaktiviteter for folk under 3 år
      Takk for meg og god førjulsblogging <3

    3. Anonym juloholiker: Åh, takk for blogginnleggforslag! Jeg skal forsøke å imøtekomme noen av dem, jeg har minst ett påfuglrelatert innlegg i ermet allerede 😉 Må virkelig gruble på juleformingsaktiviteter for så små barn, men hvis vi legger lista lavt, må vi klare å komme på noe!? Skal teste alle ideene på Sanna 2,5

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg