På tide å løfte blikket litt

Kjære alle sammen! 

Julekalender, julemat, julegaver, julebrus, julestrømpe, julekaker, julepølse – jeg er heldig som har mulighet til å gi barna mine det aller meste av det de trenger og ikke trenger denne jula også. Sånn er det ikke for alle.

I år som i fjor har jeg dratt i gang en liten førjulsaksjon, denne gangen til inntekt for Redd Barna, og deres innsats for å hjelpe barna som lider i Øst-Afrika. Har du lyst til å bidra? Alle monner drar, det ble tydelig i fjor, da vi endte på ca 15000 kroner etter noen få dager.

Via lenken kan du donere en slant enten via kort eller vipps. Om du heller vil vippse til meg (tlf 48039450), så kan jeg overføre videre. (Bidragene blir da synlige på innsamlingssiden)

La oss løfte blikket litt sammen – før vi om få dager setter oss til bords for å feire jul. På forhånd tusen takk for alle bidrag!

Les mer om aksjonen min, og doner penger her 

Meg og de fine ungene mine. Bare flaks at vi er født i Norge! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg