Under to uker til jul!

Nå begynner det for alvor å nærme seg jul. Jeg er ikke klar! Har mange blogginnlegg jeg ikke har skrevet, gaver som ikke er pakket inn, kaker som ikke er bakt, julekort som hverken er skrevet eller sendt, et hus som ikke er vasket osv, osv.. Og som om ikke det er nok, så gifter mamma seg på lørdag! Så det er endel å ordne til det bryllupet også. Men, da blir det nok et innlegg i kategorien “Julebryllup” her på bloggen, den har ikke blitt oppdatert siden jeg og mannen min giftet oss 21.desember for fire år siden. 

Også prøver jeg å holde fast på hva jeg faktisk har rukket, det er mer konstruktivt. Jeg har:

  • Kjøpt nesten alle julegavene
  • Bakt pepperkaker
  • Bestilt og fått julekort
  • Bakt rundtykker til jul
  • Sendt en pakke med brukte barneklær og leker til Ukraina
  • Pyntet litt i huset og foran døren
  • Vært på fem julekonserter/arrangementer
  • Ordnet kalender til ungene 
  • Hatt bittelitt juleverksted med sønnen min
  • Sett alle episodene (så langt) av Jul i Svingen

Sånn – jeg har da rukket noe? Og enda er det noen dager igjen. Men nå går det fort, altså….! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg