Fire uker til julaften – og en nydelig julekonsert

Og i går ble det en skikkelig juleopplevelse på kveldstid. Da var jeg nemlig med mannen min på Kurt Nilsen sin julekonsert i Grieghallen. Vi har vært på den konserten før, i Oslo, for noen år siden, og han leverte da som nå. Bra stemme, morsom og ærlig innimellom låtene, og en god blanding av rolige og raske julesanger, på engelsk og norsk. Og avslutning med Deilig er Jorden som allsang, det er jeg svak for, jeg får nesten alltid tårer i øynene av den. Nilsen hadde også med seg Christel Alsos, som sang sammen med Kurt på noen numre, men som også sang tre låter alene. Nydelig stemme, altså! Jeg visste det, men det er noe helt spesielt å høre flinke folk synge live. Så alt i alt veldig fornøyd med gårsdagens konsertopplevelse! Det ble en god dose julestemning, under en måned før jula ringes inn. 

4 kommentarer
    1. Jaaa ikke sant:) min kjæære hadde heller aldri vært og syntes det var noe vi skulle opplevd sammen nå før vår første jul sammen,så han overrasket meg med billetter til Stille natt,hellige natt som en del av julegaven min:)) satt med gåsehud fra topp til tå fra start til slutt,lo og gråt … hehe,for en opplevelse:)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg