24.oktober…

…. og nøyaktig to måneder til jul! Og det betyr at for oss julefreaks, så er det lov til å begynne å glede seg til jul. Jeg har allerede gledet meg til å glede meg til jul en stund, men nå starter det for alvor. Og i år har jeg kickstartet skikkelig! Jeg kom hjem fra London i går, og de som synes at nordmenn begynner med jula tidlig, har ikke vært i England på denne tiden av året! Det var masse jul i butikkene, og jeg elsker det! (Og det får også oss som er litt vel opptatt av jula litt tidlig til å føle oss mer normale…) Jeg planlegger et eget førjulsinnlegg om London en av dagene, kanskje er det noen som skal dit – eller som rekker å bestille seg en tur til jul. (Eller hva med å sette en London-tur på årets ønskeliste?) 

24. oktober betyr også at julebloggen vekkes til live igjen. Hvert år lurer jeg litt på om jeg skal kaste inn håndkleet, men så klarer jeg ikke det, for det er jo så utrolig koselig å juleblogge! Gleder meg til å skrive om årets førjulstid, og jeg gleder meg til hyggelige julekommentarer fra kjente og ukjente. 

Dagen har for øvrig blitt markert med britiske smørkjeks i julefasong – og en liten klunk julebrus. Nu kör vi! 

8 kommentarer
    1. Hei Mari. Ja nå begynner den gøye og koselige tiden. Gleder meg til og følge bloggen din. God førjulstid🎁☃🎄

    2. Endelig var du også i gang med nedtellingen. Gleder meg til å høre om førjul i London og til å følge deg i adventstiden! Det er så hyggelig å følge andre julebloggere <3

    3. Wenchepia: Det kommer til å gå fort, det gjør det alltid 🙂 To måneder høres lenge ut, men plutselig så står jeg og baker midt på natten fordi det er mindre enn 24 timer igjen til julaften…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg