Har du noen kroner til overs?

Er det bare jeg som feirer jul med en bitteliten bismak i år? Jeg synes det er utrolig vanskelig å se bildene fra krigen i Syria, og tenke på alle de redde barna som får en jul preget av frykt, sorg og lite mat. Det er lett å være raus med seg selv, men jeg forsøker å være raus med andre også når jeg kan. Alle kan gjøre litt. Og jeg setter stor pris på om du vil bidra med et lite beløp, for eksempel 50 kroner, til min lille juleaksjon. Det er et forsøk på å føle at jeg gjør noe, og at noen flere kan få hjelp. Jeg samler inn penger via Unicef. Om noen ikke vil bruke denne siden, kan dere vippse meg på 48039450, så skal jeg sette over pengene.

Tusen takk – og Julenissen har lovet god julegavekarma til alle som bidrar..!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg