Tre uker til julaften i dag!

Tenk at det bare er tre uker til julaften i dag! Jeg har ikke gjort så mye julete i dag, men på torsdag var jeg innom både Illums Bolighus og Habitat på House of Oslo i Vika. Jeg hadde egentlig en plan om å ikke kjøpe noe ny julepynt i år (!), men tror dere ikke at Habitat hadde flere kuler som passet til påfugltemaet mitt!? De gjorde det vanskelig for meg, og selvfølgelig endte jeg opp med noen nye til samlingen min. På Illums fant jeg noen helt nydelige ornamenter laget av Jette Frölich, og selv om de var litt dyre, så ble de med hjem likevel. Jeg håper virkelig at arvingene mine kommer til å slåss om all den fine og dyre juletrepynten min når den tid kommer!

Fra Habitat, House of Oslo
5 kommentarer
    1. Heia Mamma: Og det er jo mye annet som er dyrere jeg kunne samlet på.. Går mye julepynt på en dyr sykkel, for eksempel! Eller en Rolex 😉 (Gjelder å finne en måte å legitimere handlingen sin på…!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg