350 julebabyer

En ordentlig Julefreak er ikke redd for en utfordring, så da jeg ble invitert med av storesøster på “Det store Julebarseltreffet”, sammen med 350 andre mammaer og babyer, da måtte jeg jo si ja.

Det var i Romerikskirken, (og de som har lest meg før vet at jeg har et veldig avslappet forhold til kirker selv om jeg ikke er religiøs), et ikke-kirkete bygg med goood plass! Og det var utrolig nok ikke trangt, vi fikk grøt servert uten å måtte stå i kø, det var ingen babyer som skrek, masse gulvplass hvor babyer (og mødre) kunne boltre seg, julemusikk fra scenen, goodiebags, sjokolade på bordene (pluss i boka for det!) og byttekrok hvor man kunne finne seg gratis babytøy. Og ikke minst utrolig mange fine og søte babyer. For et opplegg, og så utrolig sømløst det gikk for seg! All ære til arrangørene! 

En god porsjon julestemning fikk jeg også. Og det passer bra, siden det er første desember i morgen!! Kalenderen er kommet opp, nå gleder jeg meg til å se Jonas sin reaksjon når han våkner i morgen tidlig. (Gleder meg til å åpne min egen også.)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg