Hjemmelaget legokalender

Fjorårets kalender bestod av 24 pakker som var en blanding av ting som sokker, godteri og små og billige leker. Og selv om Jonas (3) var ganske fornøyd med den, så var det dyrt, leker av dårlig kvalitet – og litt for mye godteri. Så i år har jeg rett og slett kjøpt et legosett som vi har delt i 24 deler. Pakka kostet 300, men var satt ned med en hundrelapp. Det ble derfor en mye billigere kalender enn pakkekalenderen fra i fjor, og så blir det til noe ordentlig! Rent praktisk bestod pakka av tre deler, og jeg satte mannen min til å dele posene i åtte deler hver, slik at bitene kommer i riktig rekkefølge så det skal være mulig å bygge litt hver dag. Enkelt, ikke så dyrt – og jeg slipper de billige plastlekene. Vinn, vinn, vinn!   

Denne kalenderen er jeg skikkelig godt fornøyd med, og jeg er spent på hvordan den blir mottatt!  



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg