God jul!

Og så var endelig jula her. Jeg pleier å rekke å ønske god jul på bloggen i løpet av julaften, men det rakk jeg altså ikke i går. Det var en flott julaften, tross tidenes minst stemningsfulle julevær; varmt, med regn og veldig sterk vind. 

Ellers bestod dagen av det den pleier; Litt julestress, familie, Tre nøtter til Askepott på i bakgrunnen, mye og god mat, pakker (jeg ble godt fornøyd i år også!!), kaker og dessert, gløgg, julemusikk på anlegget og mye, mye mer. Herlig!!

Nå er romjula her, og den er også fin! Like koselig som førjulstida, men færre ting som MÅ gjøres. Nå skal jeg lese, spise godteri, være ute, se på TV og kose meg med familien min! 

Takk så mye for følget i år, neste år er jeg sikkert tilbake 24.oktober som vanlig…    GOD JUL!! 

2 kommentarer
    1. Hei hei!
      Ville bare takke for alle gode tips og ideer jeg har fått fra bloggen din.
      Gleder meg til å følge deg videre å se hva som kommer☺
      Ta gjerne en tur innom min blogg en gang 😉
      Hilsen meg☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg